Friday, September 11, 2009

Pak Cik Kayooo!!!

Assalamualaikum wbt.

Dah lama tak dengar ayat "Pak Cik Kayo". Dulu masa menjadi pelanggan tetap majalah Ujang aje dapat dengar @ baca ayat yang selalu di cakap oleh Din Beramboi. Sejak habis Degree dalam tahun 2006, dah tak beli sebab tak sempat nak baca. Huhuhuhu

Hishh, kuat betul menyimpang, ada ke patut nak cerita pasal majalah Ujang dengan Din Beramboi pulak. Sebenarnya bru je lepas buka CimbClicks, skali tengok duit bertambah RM4300 lebih. Wah tak sangka skali dapat terus boleh nak beli D90. Yes, petang ni cari SLR. Hahahahaha

WAH!!!! Pak Cik Kayooooo

Tapi nasib baik akuwaras lagi kali ni. Buang tabiat ke nak cari D90 dekat dekat dengan raya ni. Nanti adik adik tak merasa baju baru la jawap die....Hehehe First yang aku buat terus transfer duit kat akuan Mie. Last week pu dah transfer, tapi tak bagi tau pun lagi. Hari ni pun sama....Hehehhe jahat betul. Tapi bukan nya tak call kg, call dah banyak kali tapi saja tak bgtau yang dah masukka duit.Hehehe

Teringat pulak susun duit hantaran sepupu kawen awal tahun lepas. Last 2 month, mak sepupu aku ni tnye bile plak giliran aku???Soalan cepumas tu...huhuhuhu

Second, aku transfer kat member aku, sebab camera die rosak. Kesian plak, lagi pun kalau ada nak ambik picture masa buat project master dulu aku slalu pinjam camera digital die. Rasa bersalah la plak klau tak tolong. Duit duit ni tak berkira sangat, bukan semua duit yang kita dapat adalah HAK kita, ada juga HAK orang lain. So, JANGAN BERKIRA KIRA dengan duit.

Ok la, next time nak buat SAMPUL RAYA. Agaknya SAMPUL RAYA kali ni mencecah 3K kot. Huhuhuhu Lepas Raya jadi la "Pak Cik Miskin".....Huhuhuhu

Gambar sampingan. Tengah tunggu giliran untuk bergaya diatas pentas....Hehehehee

Nota1: Esok nak g KL. Ambik kueh TAT GULUNG yang paling bes kat atas bumi ni...Hehehe
Nota2: Kalau bagi kueh raya kat Mua'laf ok tak???

No comments:

Post a Comment