Tuesday, December 7, 2010

Permulaan...

Bismillah hirrahmanir rahim

Hari ini sudah masuk 2 Muharram 1432H. Apabila masuk sahaja tahun baru, kita semua sibuk memperkatakan mengenai azam tahun baru. Dalam menetapkan azam untuk tahun baru ini, aku tidak ingin meletakkan harapan yang terlalu tinggi dan cukuplah dengan menyatakan mengenai azam untuk membaca 100 buah buku. Setakat ini, azam azam lain masih lagi menjadi rahsia.

Untuk permulaan dalam mengejar misi dan visi 100 buah buku, aku memulakan dengan membaca buku “Asmaul Husna: Dengan NamaMu Aku Hidup”. Ada 11 buah buku TGNA yang telah di beli tetapi masih belum di baca dan ianya perlu diutamakan.

Buku yang ringkas dan padat

Cukuplah untuk kali ini. Kepala pun sudah pening. Batuk pun sudah hampir 3 minggu menemaniku dan masih sayang untuk meninggalkan aku. Nampak nya setelah membuka akaun FB, agak banyak masa di bazirkan di sana.

Nota: Buku buku TGNA ini saya beli pada 14/08/2010 semasa hati tidak tenang dan saya balik kampong pada pukul 4 pagi 15/08/2010. Al-Fatihah untuk arwah Harun bin Abdullah.

No comments:

Post a Comment